Seguici sui social
La vara di Sant'Angelo

Attualità

Cinque maggio, la Pro Sant’Angelo: “Alle 20.10 sui balconi accendiamo un cero per il patrono”

“Alle 20.10 del 5 maggio usciamo tutti sui balconi delle nostre abitazioni, accendiamo una candela, facciamo un minuto di raccoglimento e silenzio, ed intoniamo il canto dedicato a Sant’Angelo”.

E’ la proposta che arriva dall’associazione Pro Sant’Angelo, alla quale sono iscritti i portatori del Santo, quest’anno costretti a rimanere in casa visto che, causa Covid 19, non ci sarà alcuna processione dell’urna.

“Le celebrazioni in onore del nostro santo patrono Sant’Angelo per l’anno giubilare hanno inizio. Avremmo voluto – scrive l’associazione – fare molto di più ma a causa della pandemia che ci attanaglia le reliquie del nostro santo non potranno uscire per le vie della città. Nonostante ciò invitiamo tutti a partecipare spiritualmente, seguendo in diretta streaming alle 19 su Facebook dal Santuario di S.Angelo la santa messa, così facciamo sentire la nostra presenza con la preghiera, con la fede e la devozione al nostro amato Santo”.

Ed ecco la proposta della Pro Sant’Angelo: “Al termine della santa messa l’associazione pro Sant’Angelo, alle 20:10, invita tutti ad uscire sui balconi, sulle terrazze o nelle finestre delle proprie abitazioni per omaggiare il Santo  Patrono”.

L’associazione Pro Sant’Angelo ha diffuso il testo della canzone da intonare al patrono, eccolo:

 

           FESTA DI MAGGIO

 

DIU TI SALVI ANGILU SANTU

DI LU CARMELU GLORIA E VANTU NOSTRU GRANNI PRUTITTURI VIRGINI MARTIRI E DUTTURI 

 

D’OGNI MALI PRESERVATI

NOI ANCORA LIBERATI

DI LA FAMI PESTE E GUERRA ,DI LU TRIMULU DI LA TERRA

 

SEMPRI SITI NOSTRU SCUDU PROTETTURI E NOSTRU AIUTU

AVVUCATU PRESSU DIU, PTUTITTURI AMATU MIU

 

       VINITI TUTTI QUANTI

 

E VINITI TUTTI QUANTI SEMMU PI LI STRADI, CURRITI TUTTI QUANTI U NOSTRU SANTU È DRA’, VINITI TANTA GENTI CHE C’È U PRUTITTURI, CURRITI TANTA GENTI U NOSTRU SANTU È CCA’.

 

MARINARA PI LI STRADI DU PAISI SCAUSI VANNU, LA SIRA STA CALANNU E LA FESTA È PRONTA GIÀ, CI SUNNU RANNI E PICCILIDDI C’ ASPETTINU PRIANNU MENTRI SCINNA U PRUTITTURI NCAPU DI L ‘ALTAR..

 

I DEVOTI NCAPU A SPADDRA CUNNUCINU A SANT’ANGILU E U SONU DI CAMPANI SI SENTA POI SUNAR, TANTA GENTI È PI LI STRADI CA PASSIA TRA I BANCARELLI , MENTRI VIDA DI LUNTANU U SO SANTU ARRIVAR….

 

NU MEZZU AGOSTU POI SANT’ANGILU RITORNA PI LI STRADI, PI BINIDIRI TUTTA A GENTI CHE PI FERI SU TURNATI, NOSTRU SANTU CARMELITANU CA NI SARVASTI DI LA PESTI ,AIUTA E PICCATURA A CANCIARI PURU I TESTI…

 

SANT ANGILUZZU MARTIRI CA SI NOSTRU DUTTURI AIUTA A TANTA GENTI A TRUVARI UN PO D’ AMURI, NOSTRU RANNI PRUTITTURI E NOSTRU SARVATURI AIUTANI A CAMINARI PI LI VII DU SIGNURI..

 

 

            SANT’ ANGILUZZU

 

 

SANT ANGILUZZU SANT’ ANGILUZZU DICITACCILLU O SIGNIRUZZU, SANTANGILEDDRU SANTANGILEDDRU FACITANILLU STU FAVUREZZRU, NOSTRU SANTU PRUTITTURI FACITANILLU STU GRAN FAVURI…

 

 

SANT ANGILUZZU SANT ANGILUZZU FACITANILLA STA GRAZIA DISIATA, SANT ANGILEDDRU SANT ANGILEDDRU NUI VI PURTAMMU LA MULA PARATA E SE UN MI VULITI ASCUTARI LA VARA A MARI VAMMU A GLITTARI….

 

 

O BEDDU SANTU CARMELITANO UNNI TINITI CU CORI NMANU, GIUVANI E VECCI SCIUTI SU A MARI CARMU E TRANQUILLU LASSATILU STARI E SE TORNA U SARVAMENTU NUI VI PURTAMMU LA CIRA O CUMMENTU…

 

 

E CHI SEMMU SURDI E MUTI? VIVA SANT ANGELU..

Pubblicità

Di più in Attualità